Procedura de rezervare a camerelor și plata serviciilor hoteliere
Rezervarea serviciilor hoteliere
Rezervarea camerelor se poate face astfel:
- rezervare online pe site-ul pensiunii
- rezervare prin trimiterea unei cereri pe e-mail sau telefonică
- prin intermediul booking.com
Cererea trebuie să conțină următoarele informații:
- nume și prenume
- data și ora sosirii
- tipul și numărul de camere
- numărul de adulți
- numărul de copii și vârsta lor
Pensiunea confirmă cererea de rezervare doar în cazul în care sunt disponibile camere din categoria solicitată.
Garantarea rezervării
Rezervarea se consideră garantată în momentul primirii avansului de plată în contul de decontare sau la caseria pensiunii. Avansul de plată reprezintă 30% din valoare totală a rezervării.
Plata serviciilor hoteliere
Plata serviciilor hoteliere se poate efectua astfel:
- Reținerea unui avans în momentul rezervarii – online, prin blocarea unei sume pe card sau prin PayPal
- În numerar sau cu cardul la recepția Pensiunii Banffy
- Prin ordin de plată, de către beneficiar în baza facturii emise de unitatea noastra în termenul stabilit anterior printr-un contract de prestări servicii.
Sosirea și plecarea
Primirea în cameră ( check-in) se poate face începând cu ora 14.
Eliberarea camerei ( check-out) se poate face cel mai târziu la ora 11.
Condiții de anulare a rezervării
Anularea cererii de rezervare confirmate este reducerea numărului de oaspeți, renunțarea totală sau parțială la serviciile specificate.
Cererea privind anularea rezervării se face în scris și se transmite prin poșta electronică.
Clientul are dreptul să anuleze cererea de rezervare cu cel mult 7 zile, adică nu mai târziu de 7 zile înainte de data sosirii. În cazul în care rezervarea este anulată mai târziu de 7 zile calendaristice înainte de data sosirii sau în cazul în care oaspetele nu se prezintă la rezervare se face o penalizare constând în avansul de plată.