Procedura de rezervare a camerelor și plata serviciilor hoteliere
Rezervarea serviciilor hoteliere
Rezervarea camerelor se poate face astfel:
- rezervare online pe site-ul pensiunii
- rezervare prin trimiterea unei cereri pe e-mail sau telefonică
- prin intermediul booking.com
Cererea trebuie să conțină următoarele informații:
- nume și prenume
- data și ora sosirii
- tipul și numărul de camere
- numărul de adulți
- numărul de copii și vârsta lor
Pensiunea confirmă cererea de rezervare doar în cazul în care sunt disponibile camere din categoria solicitată.
Garantarea rezervării
Pentru a garanta rezervarea dumneavoastră, vom bloca 100% din suma totală pe cardul dumneavoastră de credit. După ce ați introdus detaliile cardului de credit, veți primi confirmarea rezervării prin e-mail.
Plata serviciilor hoteliere
Plata serviciilor hoteliere se poate efectua astfel:
- Reținerea unui avans în momentul rezervarii – online, prin blocarea unei sume pe card sau prin PayPal
- În numerar sau cu cardul la recepția Pensiunii Banffy
- Prin ordin de plată, de către beneficiar în baza facturii emise de unitatea noastra în termenul stabilit anterior printr-un contract de prestări servicii.
Sosirea și plecarea
Primirea în cameră ( check-in) se poate face începând cu ora 14.
Eliberarea camerei ( check-out) se poate face cel mai târziu la ora 11.
Condiții de anulare a rezervării
Anularea cererii de rezervare confirmate este reducerea numărului de oaspeți, renunțarea totală sau parțială la serviciile specificate.
Cererea privind anularea rezervării se face în scris și se transmite prin poșta electronică.
Pentru rezervările din ianuarie, februarie, iunie, iulie și august:
- Anulare gratuită dacă se face cu 14 zile sau mai mult înainte de data sosirii.
- Anulările făcute cu mai puțin de 14 zile înainte de sosire nu sunt rambursabile.
Pentru rezervările din martie, aprilie, mai, septembrie, octombrie, noiembrie și decembrie:
- Anulare gratuită dacă se face cu 7 zile sau mai mult înainte de data sosirii.
- Anulările făcute cu mai puțin de 7 zile înainte de sosire nu sunt rambursabile.
În caz de neprezentare, se va percepe suma integrală.
Vă rugăm să rețineți că această politică înlocuiește orice informații anterioare.